Powered By Blogger

Thursday, October 28, 2010

AbOut mYSelF..

        Beralamat di no.75, Titian Sirat,Simpang Neraka 1500 Jalan Iman,Kampung Jannah. Nama aku Abdullah bin Adam..
 Mendapat pendidikan awal di sekolah rendah Roh. Relax jer tyme zaman sekolah rendah aku..tadak peksa pun,keje relek je,best tyme neh..


       Kemudian di hantar sambung blajar kat Sek Men Dunia.. Sini tak abis2 peksa dan ujian. Keja pun banyak bertimbun-timbun. Emmm taktau la lagi boleh berjaya ke tidak. Masalahnya cikgu aku dah bagi soalan bocor siap ngn complete set jawapan lagi,tapi aku plak buat selamber badakk je...


      Malas study lagi kononnya nak peksa jauh lagi. Kena Encik Izrael buat exam mengejut baru padan ngan muka aku...huawa..waa..waa..


        Nanti penggal pertama aku nak kena amik exam kat Dewan Kubur,Peperiksaan Menengah Rendah(PMR)..tyme nie kalau ilmu aku bawak xcukup..,baru aku taw langit tu tinggi ka rendah..lepas 2,


      Penggal Kedua plak exam Kat Majlis Bandaran Masyhar plak,exam nie utk amik Sijil Padang Masyar(SPM)...kalau aku lulus dengan cemerlang dalam SPM nti,boleh la aku sambung belajar kat U syurga tapi kalau dapat result teruk,terpaksa la aku dimasukkan ke U neraka (tempat budak2 jahat neh)..


     apa2 pon aku berusaha untuk mencapai impian aku ke U syurga..moga ALLAH sudi menerimaku...amiiin.

3 comments:

  1. 2 bukan merapu la..cube faham betol2..asal usul kejadian manusia dicipta allah till penamat..xde merapu..2 sume cite yg manusia lalui..Allah yg susun ketentuan hidup manusia..

    ReplyDelete