Powered By Blogger

Tuesday, November 9, 2010

BULAN DAN BINTANG


ttba tringin jerp nak ckp psl bulan dan bintang en. yela. cba tgk kat langit. mlm nie ade bintang or x. kalo mlm2 tgk bintang ngn buah hati msty best. romantik jerp. haha. (sengal).

cakap pasal bulan lak en, aku ade baca satu komik nie. tajuk dya x ingat ah. aduss. (pelupa lak). si budak lelaky ckp cinta ibarat bulan, ada waktu suram ada waktu yang terang. tetapi...ada peristiwa yang yang mmbuatkan dya prcaya cinta tak semestinya seprti bulan, kita boleh terus sinari percintaan kita. huhu. (jiwang) :) 
bintang.. bintang nie bila tgk dari jauh, dari bumi kita nie haa mmg cun la. cantek sangat. tapi bintang nie sangat besar dan burok bila kita tgk dekat.dekat angkasaraya nun di sana la.kena naek roket ngn syeikh muszaphar dlu. haha. x secantek yang kita tengok kat bumi kita nie.hihi.

bintang jgk ade sebot dlm lagu amy mastura 2. bintang hati. ala. lagu yang mcm comel jew bunyinya. 'bintang2 berkelipan, hanya satu bintang di hati'.. ewahh.. nyanyi lak.hihi.yea. bintang sangat cantek bila berkelip-kelipan. ase macam nak amex simpan ja. hehe.

ape2 pun. hargailah apa yang kita lihat terutama keindahan yang tuhan ciptakan. :)

No comments:

Post a Comment